آیین‌نامه جدید عفاف و حجاب در مدارس فارس رونمایی می‌شود
کد خبر: 4153828
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

آیین‌نامه جدید عفاف و حجاب در مدارس فارس رونمایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: همزمان با سالروز گرامیداشت حادثه مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، مراسم رونمایی از آیین‌نامه جدید عفاف و حجاب در مدارس و ادارات اموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

نشست شورای عفاف و حجاب فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس، امروز، 18 تیر در چهارمین نشست شورای عفاف و حجاب این اداره با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: توجه به پوشش کادر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد چراکه آنها الگوی دانش‌آموزان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تدوین دستورالعمل عفاف و حجاب ویژه مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های ما در اول مهرماه موضوع عفاف و حجاب است لذا در قالب ظرفیت‌های قانونی پروژه مهر باید برنامه‌ریزی شود.

عسکری بر ابلاغ آیین‌نامه عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: طی مراسمی از دو آیین‌نامه عفاف و حجاب و دوشنبه‌های مسجدمحوری به صورت جداگانه رونمایی خواهد شد و همزمان با سالروز گرامیداشت حادثه مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، مراسم رونمایی از آیین‌نامه عفاف و حجاب مدارس و ادارات آموزش و پرورش فارس در ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.

عسکری تهیه پیوست فرهنگی و رسانه‌ای آیین‌نامه عفاف و حجاب تأکید کرد و ادامه داد: تشکل‌های دانش‌آموزی برنامه‌هایی را با محوریت دانش‌آموز و با موضوع عفاف و حجاب تدوین و از هم‌اکنون ارائه کنند و اداره انجمن اولیا و مربیان نیز برنامه‌های مرتبط با عفاف و حجاب را با محوریت اولیا تدوین و ارائه کند.

وی اضافه کرد: استفاده از شعارها با موضوع عفاف و حجاب در محیط اداره کل اموزش و پرورش استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، در راستای برنامه‌های عفاف و حجاب؛ در دوره ابتدایی مسابقه نقاشی، در دوره متوسطه اول کتابخوانی، در دوره دوم متوسطه مسابقه پویانمایی و در سطح همکاران فرهنگی و اولیا مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha