مدیریت حوزه علمیه استان فارس در پی هتک حرمت آمربه معروف در شیراز بیانیه داد
کد خبر: 4159789
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

مدیریت حوزه علمیه استان فارس در پی هتک حرمت آمربه معروف در شیراز بیانیه داد

مدیریت حوزه علمیه استان فارس در پی هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر بیانیه داد و از رئیس کل دادگستری استان فارس خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شدند.

مدیریت حوزه علمیه استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مدیریت حوزه علمیه استان فارس در پی هتک حرمت به یک بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر شیرازی در باغ نارنجستان شیراز بیانیه داد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای  موسوی رئیس کل محترم دادگستری استان فارس
سلام علیکم

انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاثر اطلاع یافتیم درست دو روز پس از عاشورای حسینی و در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و در مکانی متعلق به دانشگاه شیراز یکی از خواهران عزیز آمر به معروف ان هم در جلو چشمان فرزند معصومش توسط فردی هتاک و هنجار شکن مورد بی حرمتی و ضرب و شتم قرار گرفته است.

حرکت زشتی که احساسات اقشار مختلف مردم به خصوص روحانیون و طلاب را جریحه دار کرده و انتظار علما  ، اساتید و طلاب حوزه علمیه آن است که عوامل این اقدام وقیحانه و نیز مسئولانی که با سهل انگاری های خود زمینه ساز این حرکت زشت شده اند به سرعت  شناسایی و  خارج از نوبت، مورد برخورد قانونی و انقلابی قرار گیرند تا درس عبرتی باشد برای دیگر هنجار شکنانی که به راحتی به حقوق مردم و ارزش های  اسلامی تعدی می کنند. و العاقبه للمتقین

مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس و جامعه اساتید حوزه علمیه فارس
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha